F.D pilot säger att chemtrails är en realitet

10 Jan

Man har frågat, var är alla piloter som kan berätta? Och här har vi äntligen en som vågar.

Piloten säger bland annat att det är osannolikt att plan ska lämna långa spår av vattenånga efter sig. Ungefär 10 minuter in i klippet berättar han vilka förutsättningar det ska vara för att det ska bli contrails, alltså en liten bit vattenånga efter planet som försvinner efter några sekunder. Och finns inte dessa förutsättningar så finns det inga spår efter jetplan.

2 svar to “F.D pilot säger att chemtrails är en realitet”

  1. Charlotte mars 20, 2016 den 9:59 e m #

    Toppen!! Väldigt bra intervju! Skickade den till lite vänner och bekanta för att spread the word, för att få folk att börja smaka på ordet ”chemtrail”, för många har ingen aning. För så var det med mig, första gången jag hörde det, trodde jag inte på det. Jag gjorde lite research och trodde lite mer. Gjorde än mer research och blev förskräckt över detta vansinne. Att det får pågå! Nu måste någonting göras här känner jag. Det är min plikt som människa att få folk att vakna upp. Hur gör man det bäst? Finns det någon grupp på fb man kan joina?

  2. zake april 18, 2016 den 7:05 e m #

    Är inte det är riktig sanning dagens sanning om Judar i allmänhet och om israel???
    Det finns mycket mer som ingen vet om israel och dess Judar med Rockefeller mm i spetsen som tycker att de är det utvalda och högsta rangordnade människor och resten av Jordens befolkning är o djur som skall slava och bör under lyda för De.
    Dessutom tycker de att jordens befolkning är på tok för mycket och det bör minskas ner till mellan 500 miljoner till 2 miljarder.
    Sedan är det de som ska ha herraväldet över jorden ställa och styra hur de bäst vill.
    Jag har aldrig varit anti semitist om det är någon som undrar.
    Jag har aldrig hatat vare sig judar eller annat folk slag.
    Jag vet att Judar världen över duktiga affärs man och hantverkare, riktig riktig kloka människor.
    Men när jag har läst här o där om deras planer med att se vill ställa och styra och ta död på mer än hälften av hela Jordens befolkning då ilsknar jag med all rätt och tro inte att jag tar kaplans parti, inte det på minsta.
    Men ändå vill jag att människor skal vakna lite.
    Kolla med https://www.google.com.tr/search?q=Chemtrailssverige&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj82b7q7ZjMAhUFkywKHYTOBxYQsAQIIg&biw=1242&bih=641
    De bombarderar hela jord klotet med gift sprej.
    Med upp till 100 tals olika kemikalier som ingen vet mer parten av vad det är för gifter…
    Varför ju just för att det jag skrev ovan de kastrerar jordens befolkning och förgiftar hela jordens mark.
    Hur detta kan bli möjlig är ju en annan fråga men jordens befolkning måste vakna och stå emot för detta….

Kommentera

