F.d meteorolog inom flygvapnet berättar om chemtrails

21 Maj

Here is a man who was formally trained on the weather and he knows that Chemtrails are real. Former US Airforce Weatherman on Chemtrails – Allan Buckman Global Chemtrail Summit

2 svar to “F.d meteorolog inom flygvapnet berättar om chemtrails”

  1. Birgitta Bertilsson maj 21, 2017 den 4:20 e m #

    Jag har filmat många av dessa sprayningar över mitt samhälle, både när flygplanen sprayar och när det gått en tid och de har brett ut sig.

    • Joy Olsson maj 24, 2017 den 8:28 f m #

      Har tusentals bilder och massor av film som bevis i detta mål, polisanmälde att dessa plan höll på med miljöförstöring av enorma mått. Polismannen verkade ta mig på allvar och tog min anmälan men fick ett brev två veckor senare där åklagaren la ned förundersökningen. Bara sådär, inte en koll eller någonting hände. Och dom ska beskydda och värna det svenska folket.
      Har ringt till Linköping/militären också en gång, därifrån fick jag kommentaren att dom inte har med det att göra och att jag skulle klaga hos kommunen! Men fler och fler länder tillkännager att det iaf funderas på att börja med geo engineering, inte att det görs direkt.

Kommentera

