Peter Krabbe inser att chemtrails finns och ber de ”utskrattade” om ursäkt

28 Maj

När jag nu skriver denna artikel får jag börja med att be de utskrattade hjältar som tidigt varnade för chemtrails om ursäkt, jag hörde nämligen själv till dem som skrattade.

Idag vet vi med hundraprocentig säkerhet att chemtrails inte är en konspirationsteori, utan en skrämmande verklighet. Dessutom skrämmande på ett sätt som får det mesta av globalismens galenskaper att förblekna. Efter trevande försök att manipulera mänskligheten med vaccinationer, GMO, läkemedel, kemisk besprutning m.m. har man nu på allvar tagit till storsläggan med giftbesprutning från luften över världens befolkningstäta områden. Med hjälp av luften vi andas kommer ingen undan, varken vi människor, djuren eller ekosystemet som helhet. Vad handlar då detta om? Läs mer på Peter Krabbes blogg >>>

6 svar to “Peter Krabbe inser att chemtrails finns och ber de ”utskrattade” om ursäkt”

  1. Fredrik Johansson maj 28, 2017 den 4:11 e m #

    Hej Marina,

    Jag vill börja med att tacka för mejl samt artiklar. Det går nu att konstatera hur sprejningarna tveklöst har intensifierats den senaste tiden. Nu går de dessutom i vissa fall ut och erkänner hur de faktiskt sprejar samt hur det är avsett att avhjälpa ozonlagret med s.k geoingenering. Tyvärr spelar det inte någon större roll för oponionen, då de flesta lever i tron att regeringar etc inte avsiktligt skulle skada civilbefolkningen. I alla fall inte i våra s.k demokratier i väst. Det spelar ingen roll hur uppenbart det är att de depopulariserar samt hur det framgår när man läser författningar, stadgar Fn Agenda 21 samt hur de t.o.m rest stora stenar (Georgia Guidestones) i vilka man inristat hur målet är att få ner mänskligheten till en halv miljard för att lättare kunna kontrollera oss (boskapen).

    De kan t.o.m säga det öppet utan att folk reagerar. T.e.x hur Bill Gates i ett offentligt tal, uppger hur vaccineringen är ett av de verktyg som kommer att vara till hjälp med depopulations agendan. Jag har under de senaste åren studerat globalisterna samt deras N.W.O. Det som jag reagerar mest över är inte deras satanistiska samt misantropiska agendor, det är i det närmaste något jag förväntar mig av en sådan skara. Det jag reagerar över är hur de inte är direkt rädda för att sanningen skall komma ut, de t.o.m. säger det rent ut ibland. Detta eftersom de vet att massan är så hjärn tvättad att det ska väldigt mycket till för att någon skall reagera. De flesta förutsätter att en “konspiration” av dessa proportioner, inte kan vara möjlig. Eftersom det är värre än de flesta ens kan föreställa sig. När man har för avsikt att informera någon eller som jag brukar säga “att väcka någon” måste man ta lite i taget, för att det ö.h.t skall verka troligt. Precis som Peter Krabbe säger i artikeln, är det väldigt svårt att till en början ta in sanningen!

    Jag har en fråga till dig: Känner du till om några politiker är engagerade i chemtrailen? Kanske det går att göra en pr kupp inför valet och lyfta frågan i någon media. Det finns ju faktiskt tillräckligt med styrkande bevisning att hänvisa till. Bara man lyckas väcka frågan, kan det ju räcka för att någon ska vakna till!

    Jag är pappa till fyra flickor och vill naturligtvis göra vad jag kan för att det skall finnas en framtid för dem. Finns det något jag kan göra så säg till!! Vet man vad vi vet, så måste man ju engagera sig och göra det som krävs.

    Bästa hälsningar och respekt.

    Fredrik. Johansson.

    Skickat från Windows E-post

    • Marina Szöges maj 28, 2017 den 7:01 e m #

      Hej Fredrik!
      Ja det är det som är så märkligt med allt detta, är att de pratar ofta öppet med vad de ska göra, men ändå reagerar inte folk. Istället finns det fortfarande alltför många som tar sig rätten att håna den som fattar. (Fast jag ska inte alls påstå att jag förstår allt men tillräckligt för att stå emot dem som kritiserar)

      Vad gäller politiska partier så är de nog ganska borta vad gäller chemtrails. Alla är alltför p.k. för att våga ta i frågan. Men det finns ett nystartat som kommer driva frågan. Det heter Populisterna. De vill förbjuda chemtrails. Läs mer här: http://www.whitetv.se/white-school-of-economics/1798-vart-nya-parti-heter-populisterna-och-grundades-26217-pa-eftermiddagen.html
      Vänlig Hälsning
      Marina

  2. Armgard zu Putlitz maj 28, 2017 den 6:59 e m #

    Där jag bor har de sprejat sedan vårvintern 2013, har iakttagit det hela tiden. Jag hör till den lilla minoriteten, som faktiskt iakttar himlen, vilket de flesta inte gör. Här är det verkligen på inget sätt tätt befolkat utan verklig glesbygd. Jag har nu funnit att vattnet, det viktigaste livsmedlet vi har, har blivit förgiftat, vilket oftast inte nämns. När hundar vägrar dricka vatten såväl ur kranen (egen källa) liksom ute i naturen, rinnande skogsbäckar, Älven, är det allvarligt. Människor har betydligt mindre känsliga näsor och dricker vatten med fluor i tätorterna utan att reagera. I längden påverkar det deras hjärnor, de märker det inte. Men hundar, som inte vill dricka, dör. Även alla andra djur. Tydligen är det meningen att vi skall utrotas. Tyvärr är det fortfarande endast ett fåtal personer, som har börjat fatta vidden av det hela.

    ________________________________

    • Ulf M juni 7, 2017 den 10:18 f m #

      Vi sprejar inga chemtrails. Bara för din information så är chemtrails en konspirationsteori och då aldrig bevisad.

      Jag som pilot vet att alla jetplan kan göra dessa K-strimmor. Både de korta och de långa och kvardröjande.

      • Marina Szöges juli 22, 2017 den 1:55 e m #

        Ja,ja det är många piloter som påstås säga det du säger. För min del är patent och visselblåsare bevis nog.

  3. FriHeterJag juli 22, 2017 den 12:18 e m #

    Vill bara påminna er alla om att ha ättika ståendes utomhus dag och natt. En liten flaska med 24% -ig gör Otrolig stor skillnad! Låt solen skina, d-vitamin är otroligt viktigt för hormonsystemet och välbefinnandet för människor och djur.

Kommentera

