Länge sedan sist

20 Feb

Det var länge sedan jag uppdaterade den här sajten. Nu den 20 februari 2024 kan jag bara konstatera att det fortfarande sprayas chemtrails. Det var litet lugnare vid plandemin en stund och solen kunde ses litet oftare. Men nu den senaste tiden har det blivit smetigare igen. Jag har inte samma koll längre. Sprayandet har nästan blivit vardagsmat. Det är så mycket galet som sker i världen nu, så allt mer eller mindre drunknar i varann.

Men det är helt otroligt. Detta har pågått sedan 2011, alltså i 13 år. På andra ställen ännu längre.

Än idag, tror jag nästan att det inte är sant, men det är tyvärr sant. Idag är det många fler som vet att detta pågår än vad det var 2011, då jag vaknade en morgon och såg att hela himlen var fullständigt nersmetad med chemtrails. Jag är säker på att det var just den dagen 15 april 2011 som det startade med den intensiteten som det sedan skulle hålla sig till i många år framåt. Jag hade nämligen hållt ögonen på himlen redan från året innan och hade fram till den morgonen då detta startade, endast sett en och annan strimma på himlen sedan 2019.

Och här sitter jag nu och skriver och säger att det fortfarande sprayas. I förrgår var det en solig dag och igår började det med sol, men då redan tidigt på morgonen hade de börjat. Sedan kördes det under gårdagen plan hela dagen med det ena chemtrailsspåret efter det andra. Och gissa vad som hände idag? Jo, såklart idag hade vi en genommulen himmel. De tar bort vår sol, vårt ljus och ger oss tråkväder. Jag skulle kunna svära en harang här nu, men varför skulle jag göra det? Vädret blir ju inte bättre av det.

Men som sagt, det är snudd på obegripligt att så få ändå har fattat det här. De tror fortfarande att chemtrails bara är vattenånga? Samma personer tror väl också att vaccin är mänsklighetens räddning och WHO ska få mandat att via skurken Teodros (eller vad han heter) ska envåldigt få bestämma när det är dags för en ny plandemi och då har han hela WHO, FN, WEF med flera skurkorganisationer i ryggen när han bestämmer vilka åtgärder som ska vidtas för att stoppa ett nytt virus, som är tillverkat i laboratorium.

Lämna en kommentar